Як працює платформа?
GoПоруч - зручна онлайн-платформа для запису на безкоштовні послуги у сфері сексуального здоров'я, серед яких:
- консультування, тестування на ВІЛ та супровід лікування
- тестування на інфекції, що передаються статевим шляхом (ІПСШ)
- консультування щодо доконтактної та постконтактної профілактики ВІЛ
- консультування щодо антиретровірусної терапії (АРТ)
- консультування щодо замісної підтримувальної терапії (ЗПТ)
Вам потрібен лише смартфон чи комп’ютер з доступом до Інтернету, щоб зробити запис та отримати доступ до потрібної послуги. Також пропонуємо кожному додаткову оцінку ризиків і надаємо рекомендації щодо того, яка послуга саме зараз буде актуальною. Працюємо лише з перевіреними організаціями, які забезпечують надання високоякісних послуг з повним збереженням конфіденційності.
Як користуватись платформою?
- якщо не знаєте, з чого почати, рекомендуємо пройти опитування для визначення послуг, які відповідають вашим потребам на даний момент
- після вибору послуги, міста та організації у вашому регіоні, визначте зручний для вас час візиту та оформіть запис онлайн
- згодом ми надішлемо вам нагадування, використовуючи нейтральні формулювання, щоб зберегти максимальну конфіденційність
- у визначений вами день та час співробітники організації чекатимуть вас для надання обраної послуги (та наступного супроводу, якщо з'явиться така потреба)
- ми постійно моніторимо відгуки щодо досвіду користування платформою GoПоруч та отримання послуг, тому після завершення вашого запису зможете поділитися враженнями в короткому опитуванні
Хто наші партнери? / Хто надаватиме вам послуги?
Ми співпрацюємо з різними неурядовими організаціями по всій Україні. Наші партнери проходять ретельний відбір, мають великий досвід роботи в сфері сексуального здоров'я та попередження розповсюдження ВІЛ, і гарантують надання послуг згідно затверджених стандартів.
Чи можу я отримати довідку після самотестування на ВІЛ?
Якщо ви пройшли самотестування на ВІЛ через запис до Орагнізації на платформі GoПоруч, ми можемо надати Інформаційну довідку про результат самотестування на ВІЛ з супроводом. Ця довідка підтверджує проходження тестування та результати самотестування, однак не є документом зразка державних медичних установ (форма № 503-10/о).
У разі реактивного результату ми пропонуємо повний супровід для проходження підтверджувального тестування в державній установі.
Чи доступне тестування на ВІЛ під час повітряної тривоги?
У період повітряної тривоги Організація, яка надає послуги із самотестування на ВІЛ, може тимчасово не працювати. У такому випадку ми рекомендуємо вам зателефонувати за номером телефону, який ви отримали в SMS-повідомленні під час запису. Наші партнери допоможуть перенести ваш візит на інший зручний для вас час.
Які переваги ви отримуєте з GoПоруч?
Доступ до життєво важливих послуг у сфері сексуального здоров'я:
- швидко, зручно і абсолютно безкоштовно
- конфіденційно
- без черг у закладах охорони здоров’я
- без жодного ризику стигматизації та дискримінації
Оберіть послугу, запишіться онлайн, отримайте результат! Не зволікайте. Ми поруч!
Умови використання платформи GoPoruch
Платформа GoPoruch дає можливість знаходити надавачів різноманітних соціальних послуг в Україні та записуватися на прийом для отримання таких послуг. Інформація про запис на прийом передається відповідним місцевим партнерам проєкту (як визначено нижче), які можуть допомагати користувачам організувати прийом і задокументувати надання соціальних послуг, що надані користувачам, записаним на прийом через платформу GoPoruch.
Платформа GoPoruch (доступний за посиланням www.GoPoruch.org) використовує програмне забезпечення Online Reservation and Case Management App (ORA) (додаток для онлайн-запису та управління справами, далі – онлайн-запис), розроблене організацією Фемілі Хелс Інтернешнл (“FHI 360”) та яке було пристосоване (адаптоване, локалізоване) Відокремленим Підрозділом Фемілі Хелс Інтернешнл в Україні (“ для України, за фінансової підтримки агентства США з міжнародного розвитку USAID та Pact, Inc. у рамках проєкту "Community Action for HIV Control" (далі – проєкт). Технічне адміністрування платформи GoPoruch здійснює FHI360 Україна, яка діє на території України від імені та в інтересах FHI360 – міжнародної неприбуткової організації, що працює над покращенням здоров'я та добробуту населення у США та в усьому світі. Для цілей обробки персональних даних, FHI 360 Україна вважається розпорядником, а місцеві партнери проекту ГО «Альтрнатива», БО "100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ. КИЇВСЬКИЙ РЕГІОН", БО «100 відсотків життя м. Львів» вважаються володільцями персональних даних, що обробляються на платформі GoPoruch в Україні.
Ми зобов'язуємося захищати та поважати вашу конфіденційність. Ми збираємо та обробляємо персональні дані, що можуть ідентифікувати особу з дотриманням вимог законодавства України. Ми завжди намагаємося мінімізувати обсяг персональних даних, які ми збираємо. Всі користувачі, які використовують GoPoruch, повинні підтвердити, що вони прочитали, зрозуміли і погодилися з цими Умовами використання. Наші Умови використання пояснюють, які дані користувачів ми збираємо на GoPoruch, чому ми збираємо ці дані, і як здійснюється їх безпечна обробка.
Зміст:
- Основні терміни
- Як ми збираємо ваші персональні дані?
- Якого типу дані ми збираємо та як ми використовуємо ваші дані?
- Як здійснюється поширення ваших даних?
- Як ми захищаємо ваші дані та забезпечуємо їх безпеку?
- Якого характеру повідомлення ви отримуватиме від платформи GoPoruch?
- Як я можу відредагувати мої налаштування та відмовитися від отримання повідомлень від платформи GoPoruch?
- Як ви можете управляти своїми даними або видалити їх з платформи GoPoruch?
- З якого віку дозволяється користуватися платформою GoPoruch?
- Протягом якого часу обробляються Ваші персональні дані?
- Як звернутися до Володільця даних, який залучений до Вашого онлайн-запису, та до платформи GoPoruch?
Основні терміни
- Персональні дані, що можуть ідентифікувати особу: Дані користувачів, які можуть оброблятися на платформі GoPoruch виключно для ідентифікації, розрізнення або зв’язку із особою користувача, а саме, повне, скорочене або вигадане ім'я (), номер телефону, стать. У цих Умовах використання персональні дані, що можуть ідентифікувати особу, також іменуються "Ваші персональні дані", "Ваші дані" або "Дані користувачів". При цьому функціонал платформи GoPoruch може формально включати поля, які вказують на можливий збір інших персональних даних, які пов'язані або можуть бути пов'язаними з особою, зокрема адреса електронної пошти, дані про місцезнаходження, IP-адресу та ідентифікатор пристрою, медичну інформацію гендерну ідентичність і тип населення, - ТАКИЙ ФУНКЦІОНАЛ ПЛАТФОРМИ GoPoruch Є НЕДОСТУПНИМ ДЛЯ КОРИСТУВАЧІВ В УКРАЇНІ. Агреговані (знеособлені) дані або дані індивідуального рівня (як визначено в цих Умовах), які не можуть бути пов'язані з конкретною особою, не вважаються персональними даними.
- Володільці даних: місцеві партнери проекту – громадські організації, зареєстровані на платформі GoPoruch, до складу яких можуть входити соціальні працівники, психологи та інші особи, що мають право на надання консультаційних та інформаційних послуг користувачам, коли останні записуються на прийом через платформу GoPoruch. Володільці даних мають доступ до інформації про організований через платформу GoPoruch онлайн-запис на прийом до постачальників послуг, щоб фіксувати, коли користувачі приходять на прийом, та звітувати про надані користувачам соціальні послуги. Володільці даних самостійно визначають цілі, способи та порядок обробки персональних даних, зібраних через платформу GoPoruch. Місцеві партнери проекту в Україні є володільцями даних на платформі GoPoruch і у цих Умовах використання іменуються "Ми"/"Нам"/"Нас".
- Розпорядник даних: FHI360 Україна, яка є правовласником платформи GoPoruch (власником прав інтелектуальної власності) в Україні та технічним адміністратором (надає технічний доступ до та забезпечує належну роботу) платформи GoPoruch, а також, в рамках роботи платформи GoPoruch в Україні, може залучатися Володільцями даних до обробки Персональних даних від їх імені.
- Користувачі: Будь-яка фізична особа, яка використовує платформу GoPoruch для онлайн-запису на прийом для подальшого отримання соціальних послуг для себе, або для якої запис на прийом здійснюють Володільці даних або їх співробітники служби підтримки від імені Користувача. У цьому документі користувачі також іменуються "Ви"/"Вам"/"Ваш".
- Постачальники послуг: неурядові громадські організації, які є надавачами соціальних послуг в Україні та онлайн-запис на прийом до яких для отримання соціальних послуг здійснено Користувачами за посередництвом Володільців даних або їх співробітників служби підтримки з використанням платформи GoPoruch.
- Співробітники служби підтримки: працівники або інші уповноважені особи Володільців даних, яким надано доступ до інформації про онлайн-запис на прийом, організований через платформу GoPoruch; зокрема, це можуть бути "соціальні працівники", які допомагають знаходити нових Користувачів у громаді та організовують надання соціальних послуг через платформу GoPoruch. Це також можуть бути соціальні працівники Володільців даних, які зазвичай опікуються певною групою Користувачів, які знаходяться під соціальним супроводом. Доступ Співробітників служби підтримки до інформації для перевірки відвідання Користувачами прийомів, організованих через платформу GoPoruch, зокрема даних про одержані Користувачами послуги на підставі звітів Постачальників послуг, може здійснюватися на підставі окремих домовленостей між Вами і Нами, і виходить за межі функціоналу платформи GoPoruch.
Як ми збираємо Ваші персональні дані?
- Ви вводите свої дані безпосередньо на платформі GoPoruch під час онлайн-запису на прийом через платформу GoPoruch, зокрема повне або скорочене ім'я (або псевдонім) та номер телефону. Володілець даних у отриманні Вами соціальних послуг у Постачальників послуг. Платформа GoPoruch буде використовувати ваш номер телефону, щоб надсилати Вам SMS з підтвердженням про онлайн-запис на прийом і нагадуванням про нього.
- Під час Вашого перебування на платформі GoPoruch автоматично відбувається збір знеособленої та без можливості (наміру) встановлення Вашої особи інформації, такої як Ваша IP-адреса, приблизне місцезнаходження (місто і країна), час відвідування, а також тип пристрою і операційної системи, які використовуються для доступу до платформи GoPoruch; це допомагає у розумінні трафіку сайту GoPoruch.org.
- Ви можете звернутися до Володільця даних або його Співробітників служби підтримки, з якими Ви контактуєте, з проханням допомогти організувати онлайн-запис на прийом через платформу GoPoruch від Вашого імені. У цьому випадку Володілець даних або його Співробітники служби підтримки, з якими Ви зконтактували, мають право вносити Ваші дані на платформу GoPoruch після того, як Ви повідомите ці дані.
- Якого типу дані Ми збираємо та як Ми використовуємо Ваші дані?
- Відомості про прийом: Під час Вашого онлайн-запису на прийом на платформі GoPoruch Ви вказуєте Ваше повне або скорочене ім'я (або псевдонім), номер телефону та соціальні послуги, які Ви хочете отримати. Ця інформація використовується для надсилання Вам нагадувань про прийом. Це допомагає Володільцям даних і їх Співробітникам служби підтримки знайти Ваш запис на прийом через платформу GoPoruch, а також підтвердити Вашу особу і послуги, за якими Ви звертаєтеся. Платформа GoPoruch не передаватиме дані про організований Володільцем даних або їх закріпленим за Вами Співробітниками служби підтримки для Вас прийом Постачальнику послуг, до якого ви записалися, оскільки таке передання здійснюється на підставі окремого погодження між Вами та Нами.
- Інформація про сексуальне здоров'я: На платформі GoPoruch Ви можете пройти анонімну оцінку сексуального здоров'я, в ході якої Ви можете відповісти на низку стандартних запитань для визначення Вашого ВІЛ-статусу та рівня ризику інфікування ВІЛ та іншими інфекціями, що передаються статевим шляхом (ІПСШ). У залежності від Ваших відповідей на ці запитання, алгоритмом оцінки будуть визначені конкретні соціальні послуги, на які Ви можете записатися з використанням платформи GoPoruch. Ваші відповіді на питання оцінки є знеособленими та без можливості (наміру) встановлення Вашої особи. Результати оцінки не передаються ані Володільцям, ані їх Співробітникам служби підтримки та ніяким чином не зберігаються та, відповідно, не обробляються Розпорядником.
- Відгуки Користувачів: Вам можуть запропонувати залишити відгук про відвідання Вами прийому, організованого через платформу GoPoruch. Ця інформація необхідна для того, щоб зрозуміти Ваші враження від отримання послуг через платформу GoPoruch та покращити якість обслуговування.
- Інформація про місцезнаходження: Інтернет-браузер, який Ви використовуєте для доступу до платформи GoPoruch, може запитати у Вас дозвіл на поширення (передання) платформі GoPoruch інформації про Ваше поточне місцезнаходження. Ця інформація не зберігається на платформі GoPoruch, але використовується для забезпечення індивідуального підходу до надання Вам послуг через платформу GoPoruch, у тому числі, щоб рекомендувати Вам Володільців даних та/або Постачальників послуг, які знаходяться найближче до Вашого поточного місцезнаходження.
- Файли cookie та інша інформація для відстеження: Коли Ви відвідуєте платформу GoPoruch, остання автоматично збирає певну інформацію, що допомагає Нам зрозуміти трафік Нашого сайту, а саме: Вашу IP-адресу, місцезнаходження в цілому (країна/місто), тип пристрою, а також дату і час доступу.
- Ми не використовуємо Ваші дані з комерційною метою.
Як здійснюється поширення Ваших даних?
- Ваші звернення для онлайн-запису на прийом передаються Володільцю даних або його закріпленому за Вами Співробітнику служби підтримки. Цей Володілець даних, його закріплений за Вами Співробітник служби підтримки можуть направити Вас до іншого Володільця даних на Ваше прохання та з Вашого дозволу (наприклад, якщо Ви хочете перенести прийом в інший заклад охорони здоров’я або до іншого медичного працівника).
- Платформа GoPoruch не поширює Ваші персональні дані в будь-яку іншу базу даних або національну/державну систему звітності. Дозволено поширювати (передавати) та фіксувати зведені та знеособлені (анонімізовані) дані тільки органам державної влади або органам місцевого самоврядування, Розпоряднику даних та донору, за їх запитом.
- Задіяні у проєкті Володілець даних або Розпорядник даних можуть використовувати узагальнені дані про онлайн-запис (без інформації про Користувача, за допомогою якої він може бути ідентифікованим), щоб забезпечити доступ до платформи GoPoruch для всіх категорій населення.
- Користувачі, які погоджуються з Умовами використання, надають свою згоду на поширення (передачу) своїх даних на захищений хмарний сервер GoPoruch, через який Розпорядник даних має доступ до Ваших даних для надання технічного доступу до та належної роботи платформи GoPoruch Володільцям даних.
Як Ми захищаємо Ваші дані та забезпечуємо їх безпеку?
Ми серйозно дбаємо про захист даних Користувачів. Вживаються технічні заходи для запобігання незаконному або несанкціонованому доступу до Ваших даних, а також для недопущення випадкової втрати, знищення або незаконної обробки, у тому числі незаконного знищення чи доступу до Ваших персональних даних. Співробітники служби підтримки, які мають доступ до даних платформи GoPoruch, проходить підготовку із захисту даних від незаконного або несанкціонованого доступу та використання. Ми захищаємо та забезпечуємо безпеку Ваших даних такими способами:
- Співробітники служби підтримки, зокрема спеціально підготовлений управлінський персонал, соціальні працівники, а також інші співробітники Володільців даних, забезпечують ретельну підтримку Користувачам та обробляють їх дані у безпечний спосіб.
- Платформа GoPoruch застосовує низку заходів безпеки для захисту Користувачів і їх даних, зокрема протокол Secure Sockets Layer (SSL), який шифрує Ваш зв'язок з платформою GoPoruch, безпечний хостинг потужних серверів, віддалене резервне копіювання.
- Ваш номер телефону, який Ви використовуєте для онлайн-запису на прийом через платформу GoPoruch, захищений на платформі GoPoruch. Номер телефону зашифрований на сервері і прихований від Володільців даних та їх Співробітників служби підтримки. Платформа GoPoruch використовує ключ, який розшифровує номер телефону щоразу, коли він потрібен для використання (для надсилання Користувачам SMS-нагадувань або для того, щоб надати номер телефону Володільцям даних або їх Співробітникам служби підтримки для зв'язку з Вами). Бази даних платформи GoPoruch не пов'язують Ваші Персональні дані з номером телефону.
Якого характеру повідомлення Ви отримуватиме від платформи GoPoruch?
Ви можете отримувати такі види повідомлень від платформи GoPoruch:
- Одне SMS-повідомлення з підтвердженням онлайн-запису на прийом надсилається на номер телефону, вказаний Вами при онлайн-записі на прийом через платформу GoPoruch, одразу після внесення відомостей про призначений прийом у платформу GoPoruch. У повідомленні не конкретизуються медичні послуги.
- На номер телефону, вказаний Вами при онлайн-записі на прийом на платформі GoPoruch, буде надіслано два SMS-повідомлення з нагадуванням. Перше нагадування надсилається за 24 години до запланованого прийому, а друге - за 2 години до запланованого прийому. У цих повідомленнях не вказуються конкретні соціальні послуги, за якими Ви звернулися при організації прийому.
- Одне SMS-повідомлення за результатами прийому надсилається на номер телефону, вказаний при онлайн-записі на прийом через платформу GoPoruch. Це повідомлення містить посилання на онлайн-опитування, де Ви можете залишити відгук про свої враження від прийому. У повідомленні не вказуються конкретні соціальні послуги, за якими Ви звернулися при організації прийому.
- Одне SMS-повідомлення надсилається на номер телефону, вказаний при онлайн-записі на прийом на платформі GoPoruch, якщо змінюється дата, час, Постачальник послуг або Володілець даних або його Співробітник служби підтримки.
- SMS-повідомлення від платформи GoPoruch у рамках запланованих кампаній, пов'язаних з соціальними послугами, на надання яких Ви були записані через платформу GoPoruch, або для обміну інформацією про нові або змінені соціальні послуги, на надання яких Ви були записані через платформу GoPoruch.
- Голосовий дзвінок, SMS-повідомлення або повідомлення/дзвінок через Viber\Telegram\WhatsApp від Володільця даних або його Співробітника служби підтримки, який має доступ до даних про Ваш онлайн-запис на прийом. Вони можуть зателефонувати Вам, щоб підтвердити організований для Вас прийом, допомогти перенести його на іншу дату/час або одержати від Вас інформацію до Вашого приходу на прийом. Перш ніж обговорювати питання особистого характеру, Володілець даних або його Співробітники служби підтримки повинні підтвердити свою особу і попросити Вас підтвердити Вашу особу, тобто назвати Ваше повне або скорочене ім'я/псевдонім, які Ви використовували при онлайн-записі на прийом.
Як я можу відредагувати мої налаштування та відмовитися від отримання повідомлень від платформи GoPoruch?
Ви можете змінити свої налаштування для розсилок через платформу GoPoruch такими способами:
- Вибрати опцію “відмовитися від отримання SMS” під час онлайн-запису на прийом через платформу GoPoruch, або ж попросити Володільців даних або їх Співробітників служби підтримки вибрати цю опцію при організації прийому від Вашого імені. У разі обрання цієї опції буде заблоковано автоматичну відправку Вам SMS-повідомлень з платформи GoPoruch щодо цього конкретного прийому (але це не вплине на автоматичну відправку Вам повідомлень про запис на інші прийоми).
- Вибрати опцію “не дзвонити” під час онлайн-запису на прийом через платформу GoPoruch, або ж попросити Володільців даних або їх Співробітників служби підтримки вибрати цю опцію при організації прийому від Вашого імені. У разі обрання цієї опції Володільців даних та їх Співробітників служби підтримки буде повідомлено про те, щоб вони не дзвонили на наданий Вами номер та вживали максимальних заходів безпеки для підтвердження Вашої особи у разі необхідності зв’язатися з Вами.
- Звернутися до свого Володільця даних або його Співробітника служби підтримки для оновлення Вашого номера телефону на платформі GoPoruch або надати їм спеціальну інформацію для зв’язку з Вами (наприклад, номер WhatsApp або іншу контактну інформацію).
- Для припинення розсилки SMS-повідомлень з платформи GoPoruch зверніться до Нас за адресою електронної пошти або за номером телефону, що вказані внизу цих Умов використання. Ми можемо самостійно назавжди заблокувати розсилку усіх SMS-повідомлень з платформи GoPoruch на Ваш номер телефону.
- В SMS-повідомленні, яке Ви отримуєте від платформи GoPoruch, завжди вказується телефон, на який Ви можете зателефонувати або надіслати повідомлення, якщо Ви хочете відмовитися від розсилки.
Як Ви можете управляти своїми даними або видалити їх з платформи GoPoruch?
Ми забезпечуємо Вам можливість доступу до Ваших даних, їх зміни, видалення або знищення. Ви можете управляти своїми даними у такі способи:
- Зателефонувати за номером телефону, вказаним у надісланому Вам з платформи GoPoruch SMS-повідомленні з підтвердженням онлайн-запису на прийом, щоб внести зміни до або знищити (видалити) Ваші дані.
- Почати чат з Володільцем даних або Розпорядником даних і попросити зв’язати Вас з призначеним для Вас Співробітником служби підтримки, який допоможе Вам отримати доступ до Ваших даних на платформі GoPoruch, внести зміни до таких даних або знищити (видалити) їх. Почати чат можна через WhatsApp, Facebook, Telegram та/або Viber.
Запити про доступ до Ваших персональних даних на платформі GoPoruch, внесення змін до них або знищення (видалення) можуть бути виконані тільки після того, як Володілець даних або його Співробітники служби підтримки підтвердять Вашу особу. Після підтвердження Вашої особи запити будуть оброблені негайно або упродовж 10 (десяти) календарних днів. При неможливості подання запиту на внесення змін або знищення (видалення) персональних даних на платформі GoPoruch вищеописаними способами, надішліть електронне повідомлення з таким запитом на адресу ukraine.ora@fhi360.org.
З якого віку дозволяється користуватися платформою GoPoruch?
Якщо вам 18 років або більше, Ви можете використовувати платформу GoPoruch для онлайн-запису на одержання соціальних послуг для себе. Якщо вам менше 18 років, Ви можете попросити батьків або законного опікуна чи піклувальника організувати онлайн-запис на медичні послуги від Вашого імені. На останній сторінці запису на прийом на платформі GoPoruch батьки (опікуни, піклувальники) можуть відповісти на запитання "Я записуюсь на прийом від імені...", обравши опцію "моєї дитини". Для запису на прийом через платформу GoPoruch не потрібно підтверджувати вік, однак Володілець даних може вимагати підтвердження віку (наприклад, пред’явлення посвідчення особи) і може відмовити у онлайн-записі на прийом на соціальні послуги, якщо їх надання без дозволу/присутності батьків або опікунів чи піклувальників є незаконним або протирічить правилам проєкту, в рамках реалізації якого функціонує платформа GoPoruch.
Володілець даних та/або Розпорядник даних не несуть відповідальність, якщо підстава для позову виникла через недотримання положень цього пункту.
Протягом якого часу обробляються Ваші персональні дані?
Ваші персональні дані обробляються протягом строку реалізації проєкту, якщо довший строк не погоджено Вами з відповідним Володільцем даних, який залучений до Вашого онлайн-запису. Питання щодо знищення (видалення) Ваших персональних даних зазначені у відповідному розділі цих Умовах використання.
Як звернутися до Володільця даних, який залучений до Вашого онлайн-запису, та до платформи GoPoruch?
У разі виникнення у Вас питань щодо цих Умов використання Ви можете звернутися до Володільця даних, який залучений до Вашого онлайн-запису, зателефонувавши за номером телефону (або написавши за адресою електронної пошти, якщо вказано), вказаним у надісланому Вам з платформи GoPoruch SMS-повідомленні з підтвердженням онлайн-запису на прийом.
У разі виникнення у Вас питань щодо цих Умов використання Ви можете звернутися до Розпорядника даних так, як описано нижче:
- Звернутися за адресою електронної пошти: ukraine.ora@fhi360.org
- Звернутися за адресою: Україна, 01054, м. Київ, вул. Ярославів Вал, 15
- Розпорядник даних прагне зробити платформу GoPoruch безпечною для всіх. Просимо повідомити Розпорядника даних, якщо Ви коли-небудь відчували дискомфорт або були ображені будь-ким з Володільців даних або їх Співробітниками служби підтримки, або будь-ким, хто працює з Володільцями даних. Ви можете надіслати електронного листа на адресу compliance@fhi360.org; повідомити про випадок анонімно онлайн тут. Розпорядник даних зобов'язується не застосовувати негативних заходів впливу до особи, що здійснює таке повідомлення.